• דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר

חוסר אמון היא הבעיה העיקרית בענף תחזוקת המבנים: מה עושים לצמצום הבעיה?

 

כל עסק רצוי שיגיע עם קבלות והמלצות. גם אם אתה מוכר שווארמה וגם אם אתה מנתח מומחה, אז למה דווקא בתחום תחזוקה בניינים בעיית חוסר האמון כל כך קשה?

מה הגורם לחוסר אמון אצל הדייר?

חוסר אמון בחברות תחזוקה, היא הבעיה הנפוצה ביותר בקרב דיירים. בשוק "פרוץ" שאינו מפוקח על ידי הממשלה ואינו דורש רישיון להפעלת עסק, די ברור שחוסר אמון יהיה אחד המכשולים העיקריים בהשגת שביעות רצון אצל הלקוח. במקרה שלנו, יותר נכון לקרוא לזה "יצירת אמון". דיירים וגם ועדים רבים נכוו בעבר מחברות ניהול מפוקפקות, שנעלמו והשאירו אותם עם חובות גבוהים וללא כל יכולת להתמודד עם המצב. בעקבות כך, מרגע תחילת העבודה אתה, כמנהל החברה, נמדד למעשה בפרמטרים רגשיים, שלמרבה ההפתעה אינם קשורים למצב או איכות התחזוקה. ובפרמטרים אלו – כל טעות עלולה להוביל לנטישת הלקוח.

מרגע סגירת העסקה - אתה תמיד תחת בדיקה

איך לצמצם תופעה זו?

הדרך הטובה ביותר להשגת האמון מהדייר הוא על ידי צמצום של חוסר הוודאות אצלו למינימום. נכון, כולם מגישים דו"חות רבעוניים, שנתיים וחצי שנתיים. אם לא כולם, אז הרוב. אבל, דו"חות אלה מתמקדים בעיקר בנושא הפיננסי. והדייר הפשוט, זה שאינו מבין בתחזוקת מערכות, שואל בצדק, "מה עם כל השאר?". כבעל חברת ניהול חכם, בהגשת הדו"ח הכספי תבצע שינוי קל – שים את הנושא הפיננסי "ברקע" שלא הוא יהיה עיקר הדו"ח. תפנה לרגש וגם לכיס. תדווח על בדיקות שגרתיות שנעשות, ביקורות שבוצעו, תקלות שדווחו ואופי הטיפול שנעשה, תרגילים "יבשים", משובים מהדיירים ועוד. תראה לדייר שהכסף הוא חשוב (והוא למעשה מהות הדו"ח) אבל מעבר לכסף, תראה לו שמבחינה בטיחותית וחוקית – הכול תקין ושאתה, כבעל העסק, מנסה לשפר את איכות השירות באופן מתמיד!

דו"חות זו הדרך הטובה ביותר לספר על פועלך

כבעל עסק, כל סוג של עסק, צריך תמיד לחשוב על מה הלקוח חושב. ומי זה בכלל הדייר שלנו? סך הכול אפשר להבין אותו. הוא לא מודע לחשיבות התחזוקה של המערכות, לא מכיר את המורכבות שבתהליך המעקב והתחזוקה ואין לו מושג מה זה דורש ממך. לכל חוסר הוודאות הזו תוסיף את הרגשת ה"חשד" שתמיד תהיה אצלו - וקיבלת לקוח שגם מרגיז, גם מוציא שם רע ופשוט עולה לך יותר כסף!

לסיכום, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר הוודאות אצל הדייר - היא להסביר לו. את ההסבר הזה ניתן לעשות בצורה מעולה עם דו"ח שנתי מפורט שבראש ובראשונה דואג לבניין ומוכיח את עבודתה הנאמנה של חברת התחזוקה.

בברכת תחזוקה נעימה,
צוות Mivi

פורסם ב: בלוג מקצועי

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • שירות לקוחות היא סיבה עיקרית לנטישת לקוחות! איך לטפל בזול וביעילות?
  • לדייר חשוב לשלם מחיר תחזוקה נמוך! איך לעשות את זה מבלי לפגוע ברווחיות?
  • חוסר אמון היא הבעיה העיקרית בענף תחזוקת המבנים: מה עושים לצמצום הבעיה?
  • למה שמירה על קשר עם הדייר, היא הדבר החשוב ביותר לחברת ניהול?
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
כלי עזר ראשון מסוגו לחברות תחזוקה!

בעלים של חברת תחזוקה? מנהל בחברת תחזוקה?

המוצר שלנו ישפר משמעותית את שירות הלקוחות שלך ויצמצם את כמות השיחות הנכנסות!

צור קשר לקבלת פרטים נוספים!
-מבצעים חמים ללקוחות חדשים-

צור קשר
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
Powered by Mivi
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס