לדייר חשוב לשלם מחיר תחזוקה נמוך! איך לעשות את זה מבלי לפגוע ברווחיות?
כשמדובר על תחזוקת וניהול של בניין "כיום", לא מדובר על בניין של "פעם". עם הזמן נעלמים מערי ישראל בנייני המגורים בעלי 3-4 קומות, וכחלק מגל התחדשות עירונית הפוקד את ארצנו, מופיעים יותר ויותר בניינים עם מספר קומות גבוה בהרבה ממה שהיינו רגילים אליו. ניהול מספר קומות גבוה, מביא עמו ניהול מספר דירות גבוה וכמו כן – כמות לקוחות גבוהה שצריך להשאיר מרוצים. ומה שהופך דייר למרוצה בהרבה מקרים, יהיה מחיר התחזוקה.
יעילות אנרגטית, בניינים שמייצרים לעצמם חשמל
דמי ניהול כמשכנתא שנייה
בכנס שערכה האגודה לתרבות הדיור, וכלל נציגים רבים של וועדי-בתים ודיירים, עלתה שוב ושוב הטענה על דמי ניהול גבוהים בצורה בלתי פרופורציונאלית. "משכנתא שנייה". נכון, לקוחות מכל הסוגים יודעים מה שבא בזול עולה ביוקר, ולא תמיד ייבחרו בזול ביותר כמו שלא תמיד ייבחרו ביקר ביותר. אבל על דבר אחד אין להתווכח – דיירים רוצים לשלם סכום כסף "הוגן" ביחס לשירות שהם מקבלים. כאשר הדבר לא קורה תלונות, חיכוכים ונטישת לקוחות זה העתיד.
נא להגיע בלבוש ייצוגי – או איך לפעמים מה שנראה טוב, מספיק טוב.
השאלה החשובה ביותר אצל הדייר היא "כמה עולה לי התחזוקה?" לא כל כך מפתיע שאצל מנהל החברה השאלה די דומה – "כמה רווחית לי התחזוקה?". אז אף אחד לא יגיד לך שמחיר זול זה הפתרון, אבל תראה ללקוח שלך איפה הוא כן יכול לחסוך בעלויות התחזוקה.
ביטוחים עולים לדיירים לא מעט כסף - ניתן לצמצם הוצאה זו!