• דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
ראשי » בלוג מקצועי » שירות לקוחות היא סיבה עיקרית לנטישת לקוחות! איך לטפל בזול וביעילות?

שירות לקוחות היא סיבה עיקרית לנטישת לקוחות! איך לטפל בזול וביעילות?

כמו בכל שוק תחרותי, בשביל לזכות בלב הלקוח שלנו – נצטרך לעבוד קשה. אז יש עסקים שמביאים טלוויזיה ברכישת ארון, דלק לשנה ברכישת רכב או מצת ברכישת סיגריות. אבל בענף ניהול הבניינים... מתנות, זה לא מה שיעזור - שירות לקוחות זו המתנה הטובה ביותר. הבעיה היא, שלא רק קשה להעניק שירות לקוחות טוב, קשה אף יותר לשמור עליו!

למה כל כך קשה לשרת לקוחות?

כל בעל חברת תחזוקה במעמד הצעת המחיר יגיד בריש גלי – "אצלי השירות לקוחות הוא הכי טוב שתקבלו". הבעיה היא, שכל אחד אומר את זה. אבל אנחנו יודעים טוב מאוד, שהדרך לשירות לקוחות טוב רצופה קשיים, דורשת משאבים ואף פעם לא תצליח לרצות את כולם. מעבר לקושי הפיזי, יש גם את הקושי הנפשי, כי שירות לקוחות זו אחת המשימות התובעניות של כל בעל עסק – וככזה, לא פשוט לעמוד בו.

לא כל חברה יכולה להקים מערך שירות

אבל, הדייר לא מבין את זה וגם, שזה לא כל כך מעניין אותו. הוא הלקוח ואתה נותן השירות. כדי לא להגיע לשירות לקוחות לקוי, הדרך שלך היא לדעת כיצד נהל את שירות הלקוחות בצורה הנגישה ביותר שדורשת ממך מינימום התעסקות.

איך לתת שירות טוב ולשמור על שפיות?

שירות לקוחות טוב הוא דבר שלא פשוט לעשות, את זה כבר אמרנו. אבל שירות לקוחות זו הגדרה מאוד כללית שיכולה להיקשר למגוון נושאים, מה שחשוב כמעט כמו שירות הלקוחות, זה להראות שאתה רוצה להכיר, ללמוד ולהשתפר ולתת לדייר את ההרגשה שאתה תמיד קשוב לצרכים שלו, ובזה הרבה בעלי חברות ניהול טועים. הפתרון פשוט – שים תיבת פניות, תשקיע בעט וחבילת פתקיות וקיבלת תיבת פניות אנונימית. תיבה זו יכולה בהחלטה אחת גם להפוך למשוב רבעוני.

פתרון נגיש לכולם, יעיל וזול!

פעולות אלו ייצרו אצל הלקוחות שלך שביעות רצון גבוהה יותר, יוכיחו את כוונתך לתת שירות טוב ויספקו לך מידע חושב מאוד שלעיתים תכופות ישפיע וישפר את שירות הלקוחות.

בברכת תחזוקה נעימה,

צוות Mivi

פורסם ב: בלוג מקצועי

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • שירות לקוחות היא סיבה עיקרית לנטישת לקוחות! איך לטפל בזול וביעילות?
  • לדייר חשוב לשלם מחיר תחזוקה נמוך! איך לעשות את זה מבלי לפגוע ברווחיות?
  • חוסר אמון היא הבעיה העיקרית בענף תחזוקת המבנים: מה עושים לצמצום הבעיה?
  • למה שמירה על קשר עם הדייר, היא הדבר החשוב ביותר לחברת ניהול?
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
כלי עזר ראשון מסוגו לחברות תחזוקה!

בעלים של חברת תחזוקה? מנהל בחברת תחזוקה?

המוצר שלנו ישפר משמעותית את שירות הלקוחות שלך ויצמצם את כמות השיחות הנכנסות!

צור קשר לקבלת פרטים נוספים!
-מבצעים חמים ללקוחות חדשים-

צור קשר
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
Powered by Mivi
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס