• דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג מקצועי
  • צור קשר

לדייר חשוב לשלם מחיר תחזוקה נמוך! איך לעשות את זה מבלי לפגוע ברווחיות?

כשמדובר על תחזוקת וניהול של בניין "כיום", לא מדובר על בניין של "פעם". עם הזמן נעלמים מערי ישראל בנייני המגורים בעלי 3-4 קומות, וכחלק מגל התחדשות עירונית הפוקד את ארצנו, מופיעים יותר ויותר בניינים עם מספר קומות גבוה בהרבה ממה שהיינו רגילים אליו. ניהול מספר קומות גבוה, מביא עמו ניהול מספר דירות גבוה וכמו כן – כמות לקוחות גבוהה שצריך להשאיר מרוצים. ומה שהופך דייר למרוצה בהרבה מקרים, יהיה מחיר התחזוקה.


יעילות אנרגטית, בניינים שמייצרים לעצמם חשמל

דמי ניהול כמשכנתא שנייה

בכנס שערכה האגודה לתרבות הדיור, וכלל נציגים רבים של וועדי-בתים ודיירים, עלתה שוב ושוב הטענה על דמי ניהול גבוהים בצורה בלתי פרופורציונאלית. "משכנתא שנייה". נכון, לקוחות מכל הסוגים יודעים מה שבא בזול עולה ביוקר, ולא תמיד ייבחרו בזול ביותר כמו שלא תמיד ייבחרו ביקר ביותר. אבל על דבר אחד אין להתווכח – דיירים רוצים לשלם סכום כסף "הוגן" ביחס לשירות שהם מקבלים. כאשר הדבר לא קורה תלונות, חיכוכים ונטישת לקוחות זה העתיד.

נא להגיע בלבוש ייצוגי – או איך לפעמים מה שנראה טוב, מספיק טוב.

השאלה החשובה ביותר אצל הדייר היא "כמה עולה לי התחזוקה?" לא כל כך מפתיע שאצל מנהל החברה השאלה די דומה – "כמה רווחית לי התחזוקה?". אז אף אחד לא יגיד לך שמחיר זול זה הפתרון, אבל תראה ללקוח שלך איפה הוא כן יכול לחסוך בעלויות התחזוקה.


ביטוחים עולים לדיירים לא מעט כסף - ניתן לצמצם הוצאה זו!

זה יכול  להיות ייעוץ לגבי מעבר בין ספקי גז , ביטוחי מבנה ודירות מוזלים יותר ואפילו מוצרים ליעילות אנרגטית שיחסכו להם חשמל. עצם הייעוץ בלבד ייתן לדיירים שלך את צמצום ההוצאות המיוחל, וגם אם לא יתבצע – אתה בהחלט הראית את ההשתדלות שלך!

לא תמיד צריך להיות האיש החזק בפאב, אבל אם תראה שאתה האיש החזק בפאב – כנראה שכולם יסכימו אתך! 😉

בברכת תחזוקה נעימה,
צוות Mivi

פורסם ב: בלוג מקצועי

השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • שירות לקוחות היא סיבה עיקרית לנטישת לקוחות! איך לטפל בזול וביעילות?
  • לדייר חשוב לשלם מחיר תחזוקה נמוך! איך לעשות את זה מבלי לפגוע ברווחיות?
  • חוסר אמון היא הבעיה העיקרית בענף תחזוקת המבנים: מה עושים לצמצום הבעיה?
  • למה שמירה על קשר עם הדייר, היא הדבר החשוב ביותר לחברת ניהול?
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
כלי עזר ראשון מסוגו לחברות תחזוקה!

בעלים של חברת תחזוקה? מנהל בחברת תחזוקה?

המוצר שלנו ישפר משמעותית את שירות הלקוחות שלך ויצמצם את כמות השיחות הנכנסות!

צור קשר לקבלת פרטים נוספים!
-מבצעים חמים ללקוחות חדשים-

צור קשר
Mivi – פתרונות תחזוקה דיגיטליים
Powered by Mivi
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס